عسل گون؛ قیمت و خرید آنلاین عسل گون طبیعی

Wiki Article

رنگش کهربایی تیره باشد، سفت باشد ، کش بیاید ، شکرک نزند و … درصد قندهای احیاء کننده عسل گون ۷۴٫۷۵ است و نسبت فروکتوز به گلوکز ۱٫۱۰ می باشد و همچنین میزان ساکارز موجود در عسل ۱٫۷ است و دارای اسدیته ۱۸ و رطوبت موجود در عسل ۱۴٫۴ و همچنین هیدروکسی متیل فورفورال آن ۶٫۵ و رنگ عسل گون کهربایی است. دلیل اینکه از این عسل به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی یاد میکنند، این است که عسل گون و به تبع آن موم زنبور، هنگامی که با آب ترکیب میشود، مادهای با خاصیت ضدعفونی کننده به نام پراکسید هیدروژن تولید میکند. در تولید عسل گون زنبورها شهد گیاه گون را برای تولید عسل انتخاب میکنند. سطح pH کمی اسیدی عسل َهمان چیزی است که به عسل گون جلوگیری از رشد باکتری ها کمک می کند.در حالی که عناصر آنتی اکسیدانی آن رادیکال های آزاد را که با بیماری ها در ارتباط هستند ، تمیز می کنند. مصرف عسل سبب کاهش سوء هاضمه و رفلکس اسیدی و درمان زخم های دستگاه گوارش می شود. خاصیت ملین بودن در أنواع خوراکیها، باعث کمک به هضم غذا میشود و فعالیت دستگاه گوارشی انسان را به حالت متعادل و نرمال میرساند. Art ic​le w᠎as g᠎en erated  with G​SA Content G​enerator  D emoversion​.


خواص عسل گون برای سرطان

قند خون و انسولین بالا در انسان باعث بروز مشکلاتی میشود، که مهمترین آنها دیابت است. عسل خام انسولین را افزایش می دهد و باعث افزایش قند خون می شود و مشاهده شده که باعث افزایش سطح گلوکز پلاسما در بیماران دیابتی می شود. مصرف عسل با سیر خام برای از بین رفتن ویروس و عفونت های باکتریایی و ضد عفونی کنندگی بدن . در عسل ترکیبات شبیه تریپتوفانی وجود دارد که استرس و درد را از بین برده و باعث ایجاد حس آرامش می شود. این عسل طبیعتی خنک و ملایم دارد و برای تقویت قوای جنسی و تقویت اعصاب موثر می باشد و یکی از مقوی ترین عسل ها بوده و انرژی زا است که به تقویت حافظه و رشد کودکان کمک می کند، مسهل صفرا، حرارت بدن را فرو مینشاند، مؤثر و بازکننده گرفتگی هاست، کرم معده و روده را از بین می برد، مفید برای گرم مزاجان، برای ناراحتی ها و زخم روده و تب نافع است، برای آبله و سرخجه و عطش، همچنین سستی اعضا، تقویت مو، جلوگیری از ریزش مو، و تحلیل ورم های گرم مؤثر و سودمند است.


بیماری زخم معده یکی از شایعترین بیماریها در بین افراد است. عسل گون هم در بیماری های گوارشی و زخم معده بسیار کمک کننده است و می تواند به شما در تقویت معده و گوارش یک نقش اساسی ایفا کند. عسل گون در کنار طعم و عطر شگفت انگیزی که دارد، دارای خواص متفاوتی نیز می باشد و افراد زیادی در سراسر دنیا برای درمان بیماری های خود از آن استفاده می کنند. البته بعضی أوقات این امکان وجود دارد، که تا ۸۵ درصد شهد عسل نیز از یک گیاه تامین شده باشد. سفارشات پستی که در روزهای کاری تا ساعت ۹ ثبت شوند در همان روز ارسال و سفارشات پس از آن در اولین ساعات کاری روز بعد ارسال میگردند. عسل بهارنارنج، همان عسل خوش طعم و عطری است که زنبورها از شهد گل های آن تغذیه کرده اند. این عسل به دلیل داشتن طبعی گرم ، بسیار نشاط آور میباشد و میتوان از آن به عنوان یک آرامبخش استفاده کرد. جویدن موم عسل ارگانیک به دلیل داشتن خاصیت ضد قارچی و ضد التهابی علائم تب یونجه را از بین میبرد. عسل خالص سرشار از متیل گلیوکسال است .که می تواند باکتری استرپتوکوکوس (عامل اصلی التهاب لوزه )را از بین ببرد.ترکیب آب گرم و آب لیمو تازه و عسل در درمان این باکتری اثر بسزایی دارد.


طی یک مقاله و تحقیقی که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، مشخص شد که عسل اثر بسزایی بر کاهش فشار خون بالا می گذارد. اگر در یک منطقه که کلنی زنبورعسل مستقر شده، پوشش گیاهی متنوعی از یک تا چند گل گیاهان دارویی وجود داشته باشد، زنبورعسل از شهد تمامی گل ها مکیده و عسلی با نام عسل چند گیاه را تولید می کند که می تواند خواص ترکیبی از انواع گونه های عسل تک گل را دارا باشد. گون می تواند به فعال شدن آنزیمی به نام تلومراز که باعث تحریک تولید تلومرها اضافی میشود کمک کند . آسیب دیدن سلولهای بدن همچنین در پیری باعث ایجاد مشکلات مربوط به کهولت سن میشود. مصرف مداوم عسل گون، باعث تامین گلوکوز اضافی در بدن شده که درنتیجه باعث بهبود عملکرد آن میشود. عسل گون، یکی از أنواع عسلهایی است، که به دلیل داشتن شکر کمتر، برای افراد دیابتی مناسب است و میتواند جایگزین خوبی برای سایر شیرین کنندههای طبیعی باشد. افرادی که دچار التهاب گلو یا حلق و ریه هستند، به راحتی میتوانند با استفاده از عسل گون، این التهاب را بهبود بخشند.

Report this wiki page